Friday, November 6, 2009

kembali

salam,

hurmm..lme btol aku xupdate blog kn?..dh xsekerap dulu..skg ni perasaan nk blogging ni cam hambar jek..while driving, rse ade jek idea nk dicoretkn..tp..bler duk jek dpn lappy..hurmmm..trus hlg idea2 tu..

sekarang ni kehidupan aku byk berubah..mungkin ni lah jln yg dh ditakdirkan..dgn enviroment yg baru..org yg baru..dan of coz suasana yg baru...alhamdulillah..aku enjoy dgn ape yg ade skrg..mungkin berlainan dr yg pernah aku lalui..tp xdela xbest..

beberapa minggu yg lps..ade org menyoalkn 'privasi' aku..tell me what i must do n i cant do..hurmmm..ntahla..aku terasa nk melawan..tp...nnt org kate aku slalu nk menang..mungkinla btol org kate..kte xnmpk ape yg salah ttg diri kte..tp org len bleh nmpk..mungkin btol stement tu..mungkin jugak x..

dgn krisis hidup yg dtg serentak lately ni,dpt jugak aku atasi dgn tenang..even ade ar jatuh sakit sbb bebanan kerja n etc...tp its ok..penyakit penghapus dosa kn?..hehe..dlm ape yg dihujani oleh Allah ni..byk hikmah aku dpt...ade yg baik..ade yg xbaik..semua ni membuka mata n minda aku tuk berfikir lebih jauh..

xpela..ni semua pelangi2 dlm hidup aku..ade a few day be4 aku chat wif my old fren..cotcetcotcet...tbe terkuar ar perbualan ni..

aku : weh..si polan ni kuar keta baru lg..waaa...xckup2...
die : eh..yeke..die kuar keta ape lak?
aku : ntahla..wish die tu dh lebh dr best tu...ni aku ty die xjwb kuar keta ape..sng2 je kn kuar keta?..hehe..
die : itula..besh nye jdi dia kn?
aku : yeke?..aku rse..best jek jdik diri aku...

ok..cut it off..haha..ape yg aku nk sampaikan ialah..aku bangga+suka jek jdi diri aku..even lau nk diikutkn..xde yg special pon jd aku ni..tp...ntahla..aku seems like enjoy my life a lot..even its suck sometimes!..hehe..hurmm..kalaulah org leh phm ape yg aku lalui selama ni...its sooo complicated to be NUR AFIZA NAHARUDDIN actually..aku mungkin kelihatan gembira diluarnya..tp kt dalam ni..haha..jgn ckp ar..mcm2 rse ade...

okla..itu je kot yg nk aku coretkan..nikt ofis lg ni..bz btol aku duk kt unit baru ni..hurmm..ngn event tpcc yg makin melambak2 ni..tp xpela..kesibukkan itu 1 nikmat buat aku skrang.....till then..bye..keep on blogging dear..

No comments: