Sunday, November 8, 2009

wondering...

haluu...

mesti pelik kn?..rajin plak cik kelip2 ni memblogging lately ni..lau x..selagi xbersawang..selagi tu ar xnmpk posting baru..hahaaa...

actually nothing much yg akunk coretkan..xde yg special pon..sje nk buang mse..sbb esk class batal!..yeay!!..haha..kesempatan camni ar aku nk amek tuk tido lambat!!..hehe..

esk aku xde plan pon..tp rsenye cam nk g men boling ar..kebetulan kazen aku dtg ni..bleh ajk die melayan boling esk..dh lme xmen...ri tu tgk budak tpcc jek main kt alamanda sbb aku lmbt tibe..ade kelas kn..kepingin bangat deh!!..soo..lau esk 'excited' ni still ade..i will make sure it happen 4 real!!..haha..

currently,aku dlm tahap normal..nothg special happen lately..lepak2 pon xde..'chip' g jakarta..so..terbengkalai ar segala acara lepak-lepet ni..huhu..masalah2 lak...aku dh nyahkn dlm kotak fikiran aku ni...mls nk pk..wat sakit pale jek...bek aku enjoy dgn ape yg ade dikeliling aku ni....

actually,td aku ade ar surf2 around kt blog2 org..then terjmp lak 1 blog ni..en3 bout b'day die..hurmmm..beshnye...dpt 3bday cake..how much people appriciate die kn?..lau diikutkn,bday aku lau nk dihitung kire..dlm sebulan lg ar...tp fikiran ni asek "wondering" je...how bday celebration whud i had this year?..of coz without partner again!..hurmm..xpela..aku xtau ar bday keberapa bru aku dpt celebrate dgn yg tersyg yg masih samar2 muke die tu..huhuuu...ok2...cut it off..actually aku xdela tiap taun berharap nk celeb ngn lover..of coz dgn kwn2,family n semua ar..sbb bg aku..semua bermakna dlm hidup aku..aku mengharapkn suatu kelainan this year..xkesah ar..ape2 jek..jnj kelainan..mntk2la..haha!..ape2 jek aku ni...berangan xsudah..yela2..actually aku xkesah pon...as long people wish..dh lbh dri cukup...hehehee..seriously..pull stop!..

hurmmm.......

okla...till then..bye!..

No comments: