Wednesday, November 11, 2009

Much better

hye!..

fuhhh...bru balik dari BRJ..lega rsenye dpt lepak2 ngn dorg ni...4 this week..this was the 1st lepaking wif DIC..bukan ape..our chip juz get back from jakarta..so..aktiviti lepak sengal ni agak limited ar..hahaa...

td mse lepak..adela beberapa perkara yg dibincangkan...pasal club...hurmm..i juz adore all my team mmbr..very sincere dlm wat kje..insyallah guys..perkara baik yg kte nk buat tu...akan dibalas baik oleh Allah..amin..

dlm melepak2 td..tbe2 jek terkeluar topic "vacation"...chip citer pasal singapore..waaa..what a leisure town!..kitorg cadang mse g kawin ghost nnt nk lajak ke singapore..mesti syiok!!..xsabarnye aku...ni nk kne mengumpul ni...OT pon kne wat banyak2 ni...sbb aku rse december ni "a month of vacation"...ngn family nk g sarawak...n 'maybe' ngn DIC nk ke singapore!!..cant wait..cant wait...hehe...hope all thing will doing fine!..

alhamdulillah...masalah lps tu..aku dh 'bo layan' kn...aku lebih tenang skrang ni..lepas dikaunseling oleh beberapa pihak..aku jd lebih 'kuat'...semua ni rahmatmu Ya Allah..ones more,aku nk amek kesempatan ni tuk ucapankn "may god bless u" tuk mmbr aku ni..harap2 die akn bukak blog ni n bcela wish aku ni..sbb baru2 ni aku ade dgr ura2 yg mengatakan die bru lps 'operation'..aku doakan si polan tersebut lekasla sembuh dr penyakitnya...amin...

okla..tu jela setakat ni...will update more soon!..



footnote: ayoh ke shah alam this friday!

No comments: