Wednesday, July 16, 2008

AkU MaU....... =(

Kau boleh mengacuhkan diriku
Dan menganggap ku tak ada
Tapi takkan mengubah perasaanku kepadamu
Ku yakin pasti suatu saat
Semua kan terjadi
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku
Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Selalu bersedia bahagiakanmu
Apapun terjadi ku janjikan aku ada

Kau boleh jauhi diriku
Namun kupercaya
Kau kan mencintaiku
Dan tak akan pernah melepasku
Aku mau mendampingi dirimu
Aku mau cintai kekuranganmu
Aku yang rela terluka
Untuk masa lalu…
only gods knows how i really want 'it'...sighhh...
but the fact is xsemua yg diidam akn menjadi kenyataan..
bler aq fikir2kan balik, brula aq sedar sebenarnya aq ptt berasa amat2 bersyukur dengan segala yg telah Tuhan kurniakan setakat ini.
Kerana Dia masih membenarkan aq untuk bernafas dan menghirup udara2 yg ada didunia ini.
Alhamdullilah.....
Tanamknla sifat syukur ini sentiasa dalam hatiku ya Allah, Amin..
Sebagai manusia biase kadang2 aq slalu mempersoalkan perjalanan hdp ini.
why everythg should be this way, why its never been like what i hope to?
Tapi bila aku mula muhasabah diriku, bru aku sedar, aku bukanla umat yg sgt taat kpd ajarannya, aq sering ingkar suruhannya....habis, siapa aku untuk mengharapkan pembalasan yg indah2?
namun,jauh disudut hti ni, aku pasti ada sesuatu yang telah dirancang untukku..
Sesuatu yg xkan tercapai dek akalku. Sesuatu yg ditakdirkan untukku. And i'm very2 sure about it.
Allah tidak akn sesekali mempersiakan ciptaannya..
Dan Dia tidak akn sesekali turunkan dugaan yang tidak mampu dipikul oleh hambanya..
Tp..perasaan yg sedang terbit ni amat membimbangknku..
Tolongla Ya Allah, jauhkanlah perasaan ini dlm hatiku..
sesungguhnya aq xbersedia lagi untuk melukakan hti ini..
berilah aku ruang untuk menikmati ape yg telah Kau sediakan..
Dan tempatknla aq dikalangan umat2mu yg sentiasa bersyukur terhadap ape yg Engkau kurniakan....
~END~
aik telip2 jiwang ar pulok hri ni..blehkn miss bloggy..hehe..see ya!

No comments: