Thursday, February 18, 2010

- ->>surat untuk bulan part III<<- -

wahhhh!!~
ko dah kembali...beshnyeee....
camni ar...ko dh colorkan blik idop aku!!~
ko mencelah disebalik status aku..
aku suke sgt..
aku asek senyum jek hari ni dowh!!..
aku xtau ar ko ni pakai susuk tahap ape..
wat aku jdik bodo jek terigtkn ko..
hahahaaa!!~
im crazy of u...

baru terjawab sume kemusykilan aku selama ni...
rpenye ko xmoody tp ade 'hal' jek..
ape ar aku ni..pompuan sgt...
suke pk bukan2...
tp kan..disebalik kegembiraan aku ni kan..
aku cam 'bengkek' sket..
sbb kemunculan ko ni disertai ngn sorng 'minah' yg agak cumel...
hurrmmmm...cam jeles jek aku tgk kemesraan korng!!!
adoiyaiii....
it burning me~~

tapi xpela..aku pk2 blik...
aku ngn ko kwn pe...
lantak ar ko nk berhubgn ngn spe2 kn?..
spe aku nk halang ke ape...
tp siyes...
aku lg rela ko kembali camni dr ko diam seribu bahasa...
xpela...ape slhnyeee....
bler ko sedey...aku pon merasai kesedihan ko...
bler ko gembira...npe lak aku xnk berkongsi kegembiraan tu kn?..
coz..u r my other half....

kadang2 bler aku pk blik surat2 yg aku tulih ni cam xlogik je kn?
pesal ar aku tulis pada ko...
tp sdgkan ko xtau menahu pon...
hahahahaaa...
biar ar...aku mmg xnk ko tau pon...
aku xsanggop nk memperjudikan persahabatan kte demi perasaan yg bodoh ni...
aku berpegang kuat pada pepatah...
"kalau jodoh xkemana"

sekian,
pembuluh rindu

No comments: