Tuesday, May 5, 2009

PrOmOtE SkIt....

Hye all my folk...
Actually posting kali ni aku nak dedicate khas tuk mereka yg terasa berkenaan...huhuu..actually ni sambungan dari trip aku ke ganu last month...
As u ols know, aku kn bwk manager GSM...so..amatla tidak lengkap jika aku tidak meng'pow' single terbaru diorg..huhuuu...

so, atas membalas jasa baik manager diorg sbb dh bg aku single ni secara F.O.C.....aku nk promote ar skit kt blog ni single diorg..belila..murah jek...ade 2 single dlm tu...lagu die mmg sume best2...jgn riso!..dijamin oleh aku...pernah ke telinga aku ni salah mendengar??..huhuu...

Tanpa buang masa n tenaga aku menaip...bawah ni ade detail2 single dorang....rugi lau korang xgrab k...papehal lau berminat ke...korang bleh ar dapatkan single ni kt myspace dorang...so, enjoy those pics!..




price : RM 9.90

Songs : Cinta Gila & Bila-Bila Masa Kita Berdansa

Myspace : www.myspace.com/greyskymorningband

okla...smp sni jela k...c u ols next posting...keep blogging dear!!...

No comments: