Thursday, November 11, 2010

tak paham -,-

okay..hari ni saya ade beberapa persoalan..

situasi 1 :
nape ade org yg drive 30km/j kat road yg clear dan jarak dgn keta depan sgtla jaohhh?
die xmo smp ke destinasi dgn kadar segera ke?
sedap ke mereka makan angin kat tgh ibu kota yg xbpe nak menarik tu?
serius xpaham!

situasi 2 :
biler those "lovebirds" mula bercerita about........

ie 1; "..nk tau x..tadi kn..hubby i bg duit kt i RM50.."(sambil mengibas-ngibaskan duit)
ok..motif penceritaan?..bkn nafkah dri hubby tu menda normal ke?
atau..nk canang kt org yg hubby die bertangungjwb?..
as in hubby org len xbertggjwb ke?
then cite kt saya yg xde hubby ni?
ermm..xpaham okeh!

ie 2; "eh2..u know tadi i pegi makan laksa ngn my sweetheart si polan si polan dkt sinun..."
saya masih menanti sambungan penceritaan beliau..
slps beberapa minit..nmpknye xde sambungan..
saya garu kepala yg tak gatal..
motif?..motif?..motif?..
owh!..hidup ini mmg memerlukan motif!

situasi 3:
nape makin kite makan..makin lapa jdnye?
lau makan sikit opkos r akan lapa tahap tak senang duduk..
then lau makan banyak lak still akan lapa tahap dewa!..
why?..why?..owh why!!..T_T


ermm..sape2 yg nk tolong jawabkn..sila okeh..
tp lau nk sekadar baca pon i dont mind..go on...
okla..setakat ni..rsenye ini jek yg membelenggu fikiran saya..
lau ade lg..saya akan kemukakan orait?..

till fingers meet keyboard again..
tooottt...tooottt...tooott...tooott...

No comments: