Thursday, August 12, 2010

Aku & Ramadhan...

Eh..Eh..Ramadhan datng lagik!.
rasenya baru jek puasa last year..
Cepat masa berlalu...

Ramadhan kali ni mesti disambut dgn pelbagai kelainan kn?
ada yg 1st time menyambutnya sbg...
seorg isteri/suami..
seorang ibu/bapa..
sebgai tunang org..
mesti ramadhan kali ni amat manis tuk mereka.. ^_^

tapi bg aku..
Ramadhan kali ni aku remain unchanged..
tiada yg berubah~

aku masih pija's to my family..masih fiza/pijat/kelip2 kpd kwn2ku..
nothg chnged..aku bukan isteri/ibu/tunang kpd sesiapa..
aku still daughter of Pn.Salbiah & En.Nahar....
Adik kpd Along n Elo..dan Kakak kpd apit,ekin n haikal..
masih sama spt taun2 sebelomnya...nothg been upgraded.. :-|

but its doesn't mean that my Ramadhan are not special..
its still special in my own ways~
I've been blessed wif each & everyone around me..
I'll treasured every single thgs that happen in my life~

nevertheless,
aku harap sgt Ramadhan kali ni akan memberi aku seribu keberkatan..
dpt membentuk & jadikan aku seseorg yg lebih baik..
Insyallah..
Ramadhan ni jugak aku ade a few mission..
ha-ha..semedang jek misi aku ni..accomplishnye tak2 jugak..
a lots of delaying aku ni!!.. ^_^

Sesi berbuka pose beramai2 pon byk this month..
insylh..aku akn susun sebaiknya..
so that aku dpt berbuka ngn sume mmbr2 aku..

okla..smp sni jela kot coretan Ramadhan aku..
moga berjmp lg next entry...
luv & heart..

end of said~
AngelWearsPrada~

No comments: