Monday, June 8, 2009

Saje...

halu.....

actually xde pe sgt nk update...sbnrnye byk..tp agak berat kepala ni tuk menyusun ayat2 tuk dijadikan entri..so...pe kate...lpe kan jela.....

tujuan mengepos ni pon, sbnrnye nk elakkan blog aku ni terus dimamah sawang2 yg kian bermaharajelela tu....huhuu...ok..alang2 dh post tu...meh aku citer serba-sedikit bout current life aku ni....

a few weeks ago...aku g mines tuk tgk citer 'syurga cinta'...thanks tuk 'si polan' kerana nk teman aku ni...huhuu..."actually awk pon layan gak citer soully camtu kn2??"..huhu...ok..cut it out!..the moral of the story is..pasal jodoh...

"ade 3 jodoh didunia ni....jodoh dari syaitan...jodoh dari jin..dan jodoh dari Allah....."

so...korang mesti tau ape yg perlu kte pilih rite?..lau confuse...better go to any psikatri tuk mental therapy!..huhu..mmg sume org hope tuk dptkan jodoh ke-3 tu...but...dtg ke petunjuk bahawa ape yg berada didpn kte tu adalah jodoh dariNya?...berdoala...Insyallah..anda akan dapat memilih dgn tepat....

end of "syurga cinta" story...next.....

Actually last week.."that girl" ym me...die gtau yg ex-aku ajk die kwin lgik...arrggghhh...pesal ngn mamat tu...dh ade bini pon xckup2 ke...xhabis2 nk wat pasal!!..but...dlm marah2 tu...aku terfikir sesuatu...npe 'he' ask the girl 2 marry him ek?..y not he ask me for that?..hurmmm...nmpk sgt percintaan kitorg dlu tu hanya mainan!...when i start to think that way..my hate 2wards MAN semakin membuak2!!...arggghhh..KAUM PENIPU!!...gosh!..end...

next..bru jek chat ngn "senior wanabe" aku kt teknik dulu...hampeh pny senior..ade ke pggl aku repoter aspuri...mmg nk kne blasah!!..huhu...but its fun that at last aku jmp gak die ni..dh lme aku crik...since bru abes2 skolah lg...huhu...sbb pe aku crik die ek?...ahahaa...sbb die comey!..huuu...erk...end pls!...

lastly...aku rse current feeling n mood aku leh diexpress kn oleh "liyana Jasmay" kt bawah ni....enjoy!..babai blogger...keep on blogging.....

p/s : sory ayat agak kelam-kabut...biasela..M.A.L.A.S.....

Tapi aku beza dari semua
Bukan aku menjual mahal

Kerana ku cukup semua
Hanya tiada hmmm teman lelaki
Sekadar sekadar cuci mata
Melihat lelaki seperti kamu

Aku tak pernah fikirkan cinta
Sekadar mengusik kamu
Biarlah cinta yang datang padaku

Hey hey hey hey

Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya cinta
Aku tak percaya C I N T A



No comments: